Recensie: Niemand is zomaar aardig

Recensie: Niemand is zomaar aardig

8 januari 2020 0 Door Jenny

Rose woont al enige tijd samen met Dennis, maar hun relatie is alles behalve goed. Dennis heeft agressieproblemen en uiteindelijk komt Rose er ook nog achter dat hij vreemd gaat. Ze weet echter dat zomaar vertrekken geen optie is, want Dennis zal haar nooit zomaar laten gaan.

Maar dan ontmoet Rose een mysterieuze man, die haar een uitweg lijkt te bieden. Hij is knap, charmant en aardig… Maar waarom doet hij dat eigenlijk allemaal? Kan ze hem wel vertrouwen? Niemand is toch zomaar aardig?

En wat doet de temperamentvolle Dennis, als Rose besluit om bij hem weg te gaan?

Mijn recensie

Coverfoto is van KSchrijft!

Via Facebook heb ik deze auteur ontdekt. Maar doordat ik eerst andere dingen wilde lezen schoof ik dit verhaal voor mij uit. Maar door de berichten op Facebook werd ik toch nieuwsgierig. Toen ik halverwege het verhaal was kwam ik er achter dat Kyra Mind de verhalen gaat omzetten naar E-books. Vanaf 1 februari 2020 zal dit eerste deel niet meer op haar website te lezen zijn. Wil je het dus nog lezen dan zal je snel moeten zijn. Daarna zal het via Kobo beschikbaar worden.

Vanaf het eerste moment wordt je mee genomen in het leven van Rose. Wat geen gemakkelijk leven is. Meteen in het eerste hoofdstuk ontmoet zij de mysterieuze man genaamd Ryan. Vanaf dat moment zit de spanning er al goed is. Je wilt graag weten waarom Dennis doet wat hij doet. Naast deze personages leer je ook Lizzy kennen, de beste vriendin van Rose. Hoe verder je in het verhaal komt hoe meer je over Rose en haar verleden, te weten komt. Ryan blijft geheimzinnig tot het einde. Toch voel je zijn aantrekkingskracht naar Rose toe en hoop je dat hij haar reddende engel is.

De schrijfstijl is erg fijn waardoor het makkelijk weg leest. Kyra weet de spanning en de drama heel goed te verdelen waardoor het lastig is om te stoppen met lezen. Door het einde wil je meteen verder met het volgende deel die gelukkig ook op haar website staat, net als deel 3. Omdat ik echt helemaal werd mee genomen in dit verhaal krijgt het van mij 5 sterren.

Mijn rating